Uncategorized

Terkedu Jam 4 Pagi Gadis Ni Ketuk Pintu Rumah Pengasoh Sebab Nk Antar Ank Dia. Bila Pengasoh Ckp Dah Taknak Jaga Gadis Ni Selamber Je Letak Ank Dia Dpn Pagar Rumah Dan Lari

Foto sekadar hiasan. Saya seorg pengasuh. Saya jaga anak-anak kecik di rumah dan bekerja hampir dari pkul 4 pagi hingga 9 malam. Jadi sekiranya yang kerja di luar sana yang kata kerja waktu pejabat itu memenatkan, bayangkan kerja saya dengan menguruskan anak-anak sendiri dan anak-anak orang ni macamana penatnya. Terima kasih Min sebab siarkan. Saya…

Uncategorized

Saat isteri hamil anak ke2, suami kantoi langgan ‘gadis peneman’. Xpayah ke club atau hotel, semuanya buat dirumah. Isteri hanya mampu jadi ‘penonton’ dan akhirnya ini yg terjadi

Foto sekadar hiasan. Salam min, tolong siarkan luahan saya. Fake profile, tq. Sedikit pengenalan diri saya, saya wanita bekerjaya yang sedang mengandung anak ke2, anak sulung dah berumur 4 tahun. Fasa pertama perkahwinan diuji dengan PJJ selama 5 tahun atas tuntutan kerja. Tahun lepas kami dtakdirkan bersama bila suami berjaya posting dekat dengan saya. Suami…

Viral

“Lepas Buang Air, Lap Dulu ‘Miss V’ Sampai Kering…,” – Siti Sarah Ulas Selepas Terima Keluhan Wanita, Faham Masih Ada Malu Nak Kongsi

Penyanyi Siti Sarah meluahkan rasa sedih apabila ada menerima keluhan daripada kaum wanita yang mengalami masalah pada bahagian ‘intim’ serta dalaman mereka.   Bagi Sarah atau nama sebenarnya Siti Sarah Raisuddin, masalah yang sering dihadapi oleh kaum wanita harus dititikberatkan.   “Ingat lagi kan Sarah pernah pos pasal masalah Miss V di ig story haritu?…

Viral

Rizalman dedah ada selebriti dlm ig suka mengata dia, Sekali Zarina Zainuddin Masuk Komen

KUALA LUMPUR : Selepas insiden pengakuannya tidak makan ikan salmon baru-baru ini selain menghampakan peminat yang menghadiahkannya ikan tersebut, Datuk Rizalman muncul pula dengan sindiran baru menerusi perkongsiannya dalam Instagram (IG). Menurut usahawan dan pereka fesyen itu, kerana sakit hati dengan rezeki golongan kaya, dia tidak menolak ada manusia atau individu menggunakan istilah istidraj sebagai…

Viral

Kec0h Wanita Naik Ang1n M4rah Anggota SJR, Wanita Ini Tampil Beri Penjelasan

Budi bahasa budaya kita merupakan satu slogan kebanggaan negara kita. Budi bahasa ialah norma kehidupan masyarakat Malaysia yang terkenal dengan santun perkataannya dan indah pertuturannya. Pada hari ini, masyarakat Malaysia masih lagi terkenal dengan tinggi pekertinya, dan mulia sifatnya. Tapi lain pula yang berlaku kepada wanita ini Hari ini tular satu video memaparkan seorang wanita…

Viral

“Sek.sa tau lima hari dlm l0kap” Safiey Illias Kongsi Cerita 5 Hari Dlm L0kap

Usahawan kosmetik dan penyanyi, Safiey Illias menga.kui sudah dibe.baskan selepas dit4han rem4n selama lima hari. Kongsi Safiey menerusi sesi siaran langsung pada Rabu, dia memaklumkan mendapat layanan yang baik sepanjang berada di l0kap. “Saya dit4han bersama Fifi (@pipinatasha), kami tak nampak tah4nan yang lain, hanya dengar suara saja. Rasanya tak sampai 10 orang. “Sek.sa tau…

Viral

Kak ipar yg berjubah dan berbaju kurung kantoi berasmaara dengan pakaian colok mata. Bila beritahu abg, tak sangka ini respon dia

Terima kasih admin approve cerita ini..ak ada terbaca 1 kisah mengenai abang yg bekerja luar negara n ada perempuan lain.. ak nk share jugak nasib yg sama berlaku pd abg ak..tp isterinya punca segalanya…semoga cerita ini dijadikan iktibar utk diri yg serba kekurangan ini… Ak dilahirkan dlm keluarga yg sederhana..tp alhamdulillah Allah berikan rezeki yg…

Viral

Lps Kemlangn Dokt0r Sahkan Aku Lumpuh Kekal Separuh Badan. Isteri Mula Berubah Maki2 Dan Sepak Aku. Satu Malam, Pkul 5pagi Sesuatu Belaku Dlm Bilik Air Buat Aku Terkedu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Tular sejak semalam kisah luahan suami yang lumpuh sebelah badan kerana ditimpa kemlangan. Dengan pergerakan yang terbatas menyukarkan si suami untuk bekerja dan menampung keluarga. Tanggungjawab mencari rezeki digalas si isteri. Namun segalanya…

Viral

‘Cepatnya Kau Prgi Dik..’ Pnah TuIar K0ngsi Kisah FamiIy P0sltif C0VlD-19, AmiruI ‘Prgi’ Scara Tiba2.

Sejak awal tahun ini, banyak khabar d.uka berkenaan pndemik C0vld-19. Ada sahaja kisah dikongsi berkenaan ahli keluarga yang dijngkiti  wbak tersebut sehingga seorang demi seorang dijmput ambuIans ke pvsat kuarntin. Hal ini samalah seperti satu perkongsian yang tular sekitar Januari lalu apabila seorang pemuda memaklumkan dari tujuh orang ahli keluarganya, hanya 3 sahaja yang tersi.sa…