Uncategorized

“Tergamak doa mcm ni” Azwan Ali terasa hati baca komen , ini permintaan beliau kepada netizen

TERKENAL sebagai selebriti sensasi yang bermulut lantang, pengacara Azwan Ali bagaimanapun terasa hati dengan komen segelintir netizen yang mendoakan kecel4kaannya. Kata Azwan, 56, masyarakat seharusnya dididik dengan budi pekerti mulia dan tidak mendoakan kebvrukan sesama manusia. “Netizen ingat saya sak1t nak m4t1. Komen begini menyak1tkan dan keterlaluan. “Jadilah orang yang mulia. Orang mulia sentiasa mendoakan… minta…

Uncategorized

Dituduh syirlk , Nora Danish enggan burukkan keadaan

Gara-gara memuat naik sedutan babak lakonan sebuah projek drama memaparkan majlis perkahwinan kaum India, pelakon Nora Danish ditvduh sylrik dan diminta segera bertaubat. Menerusi video yang dikongsi dalam Instagram, Nora atau nama sebenarnya, Nora Mohd. Danish Hani, 39, dilihat menyertai majlis perkahwinan yang menyaksikan pasangan pengantin mengelilingi ‘api suci’. Tampil jelita menggayakan pakaian tradisional masyarakat…

Uncategorized

Tular Penonton Jelita Belakang Shuib, Netizen Dakwa Matanya Seiras Siti Sarah?

Pentas akhir program ‘MSYH’ menyaksikan anak Allahyarham Mr. Os, iaitu Dewa diangkat sebagai pemenang sekali gus diserap menjadi ahli terbaru kumpulan Sepahtu. Selain itu, kemunculan Shuib selaku juri undangan di round kedua juga seolah-olah mengubati rindu peminat selain rancak bergurau senda dengan Jep Sepahtu. Penonton jelita di belakang curi tumpuan setiap kali Shuib komen Di sebalik kemeriahan…

Uncategorized

Tular Rider Wanita Ini Bawa Anaknya Yang Buta Ikut Hantar Makanan, Pernah Hantar Rumah Pengasuh Tapi Lain Pula Jadinya.

BERAT mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Itulah dugaan yang perlu dipikul ibu tunggal bernama Azimah Abd Rahim, 37, dalam membesarkan anak perempuan dengan masalah penglihatan kekal sejak lahir. Azimah menjadi tular baru-baru ini apabila seorang pengguna TikTok berkongsi video memperlihatkan dia membawa bersama anaknya yang berusia lima tahun ketika bekerja sebagai penghantar makanan.…

Uncategorized

Pakaian Terlalu Men0njol, Peminat Nasihat BCL Kasihankan Anak Dan Arwh Suami

Pelakon dan penyanyi Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL) sekali lagi menerima kec4man warga maya selepas memuat naik gambar dirinya berpakaian s3ksi. Penampilan BCL yang hanya memakai singlet hitam bertali halus dengan potongan leher rendah hingga mendedahkan sebahagian besar dada dianggap keterlaluan. Imej seperti itu dikatakan tidak lagi sesuai digayakan oleh wanita pada usia seperti dirinya…

Uncategorized

Yatt Hamzah Mer4ung 3 Anak S4kit Serentak, Seorang Masuk Wad Akib4t Pneum0nia

Yatt Hamzah semalam menerusi Instagram memaklumkan tiga anaknya sedang sa.kit. Katanya, anak keempat dan kelima kini de.mam dan ba.tuk selesema mana.kala anak ketiganya kini ditahan di wad ak..ibat jang.kitan pada paru-paru. RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI “Bertabahlah wahai Bonda bila anak-anak sakit berjemaah ni. Lekas sembuh ya anak-anak Bonda,” tulisnya.     Malah, menurut Yatt dia…

Uncategorized

“Lepas ni boleh amik bini sendiri laa” -Usop Bersama Gadis Pilihan Hati Jadi Perhatian, Ramai Puji!

Muhammad Saiful Naim bin Muhammad Noor atau lebih dikenali dengan panggilan Usop adalah salah seorang penyanyi yang memiliki suara cukup padu. Personalitinya yang kadang kala mencuit hati dan merendah diri membuatkan dirinya cukup disenangi ramai. Tahun lalu lagi riuh diperkatakan ramai apabila Usop mengumumkan sudah pun bertunang dengan seorang gadis. Memang cantik betul orangnya yang…

Uncategorized

[VIDEO] “Jahan4m Eh Korang Kenakan Aku” – Pengantin Terhibur Rakan Beri Hadiah ‘Istimewa’

Sudah menjadi kebiasaan bagi tetamu yang menghadiri mana-mana majlis perkahwinan untuk memberi hadiah kepada pasangan pengantin. Lebih-lebih lagi yang berkahwin itu merupakan ahli keluarga sendiri mahupun rakan baik. Terhibur rakan-rakan bagi hadiah ‘istimewa’   Tapi apa yang melucukan, seperti satu video dikongsikan oleh seorang lelaki dikenali sebagai Alif Naim di laman TikTok yang mendapat hadiah…

Uncategorized

“Siksa betol tengok Aaron angkat kaki, jarang hero bulat”- Netizen

Jika disebut tentang pelakon berbakat Aaron Aziz, pasti anda terbayang lakonan aksi Aaron menerusi filem atau drama tempatan. Setiap lakonan jejaka yang berasal dari Singapura ini sememangnya memikat hati penonton sehingga kini. Mana tidaknya, lakonan Aaron cukup hebat dan tak disangkal lagi. Apa saja watak yang dilakonkan, pasti mampu dihayati olehnya. Terbaik Aaron. Mengikuti perkembangan…

Uncategorized

Zarina Anjoulie idam watak ustazah, sekali PU Rahmat ada bagi cadangan lain

PETALING JAYA – Sinonim dengan imej seksi dan bermulut lantang, pelakon sensasi Zarina Anjoulie bagaimanapun ingin menjadi wanita baik-baik, contohnya ustazah sebagai watak lakonannya. Zarina atau mesra disapa Anju mahu memberikan kelainan dan mengelak daripada membawakan watak klise yang selalu dimainkan oleh pelakon lain, sekali gus satu cabaran baharu buat dirinya. “Saya sebenarnya teringin hendak…