Uncategorized

[VIDEO] “Jahan4m Eh Korang Kenakan Aku” – Pengantin Terhibur Rakan Beri Hadiah ‘Istimewa’

Sudah menjadi kebiasaan bagi tetamu yang menghadiri mana-mana majlis perkahwinan untuk memberi hadiah kepada pasangan pengantin. Lebih-lebih lagi yang berkahwin itu merupakan ahli keluarga sendiri mahupun rakan baik.

Terhibur rakan-rakan bagi hadiah ‘istimewa’

 

Tapi apa yang melucukan, seperti satu video dikongsikan oleh seorang lelaki dikenali sebagai Alif Naim di laman TikTok yang mendapat hadiah ‘istimewa’ daripada rakan-rakannya.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat lelaki berkenaan terhibur apabila melihat dua orang rakannya menyarungkan rantai besi yang berkunci kepada dia dan memberikan kunci rantai tersebut kepada isterinya ketika di atas pelamin.

Lebih terhibur lagi apabila rakan-rakannya yang lain turut memberikan hadiah seperti mop, tong sampah, penyapu dan juga penyodok.

Tidak berakhir disitu, ketika sesi penyerahan hadiah ‘istimewa’ itu, rata-rata mereka turut terhibur dan tergelak sesama sendiri. Bahkan pengantin perempuan yang berada di situ turut tergelak apabila melihat hadiah-hadiah tersebut.

Kalau bukan kerana sahabat siapa lagi nak meriahkan suasana majlis kita kan. Apa-apa jahanam eh korang kenakan aku.

Video berdurasi 52 saat itu meraih lebih tiga juta tontonan dan mendapat lebih 299 ribu tanda suka di TikTok.

Video penuh :

@al1fna1m Kalau bukan kerana sahabat2 sape lagi nak meriahkan suasana majlis kita kan apa2 pun jin jahanam korang ek kenakan aku??#fyp #fypp #viral #pengatin ? original sound – nightmonyet – danny phantom

‘Seronoknya dapat kawan macam ni’

 

 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan rakan-rakan pengantin lelaki yang memberi hadiah ‘istimewa’ itu. Malah ada juga di antaran mereka yang mendoakan agar pasangan ini bahagia hingga ke syurga.

Sumber : al1fna1m

Kredit: Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *