Uncategorized

“Terlajak” Komen Isu Janna Nick, Sekali Ini Yang Jadi Pada Riena Diana Buat Dia Rasa Menyezal

Tindakan pelakon Riena Diana meninggalkan komen di artikel mengenai penampilan seksi selebriti terkenal Janna Nick mengundang kec4man netizen.

Tiada niat untuk pertahankan Janna, Riena berkata dia hanya mempersoalkan sikap segelintir netizen yang hanya menyal4hkan wanita apabila melibatkan g4ngguan luc4h.

“Saya ada komen di artikel mengenai Janna… saya cakap zaman sekarang ramai lelaki yang s4kit otak. Lepas itu, ramai pula netizen kec4m saya.

 

“Tapi bukan niat saya nak pertahankan sesiapa, tapi apa yang saya cuba cakap ialah kenapa perempuan selalu disal4hkan? Lelaki gat4l ini macam mana pula?

“Saya pernah berada di situasi itu juga di mana kita pakai longgar-longgar pun orang komen fasal badan kita. Jadi sal4h perempuan lagi?” kata Riena kepada Gempak.

Terdahulu, penampilan Janna yang memakai baju ketat sehingga menampakkan bentuk badannya ketika menghadiri majlis tayangan filem Juang menerima kritlkan.

Menerusi video yang dikongsikan pengguna TikTok, Janna sedang duduk memandang ke belakang untuk melambai peminat namun pakaiannya dilihat sangat ketat sehingga menampkan bahagian pvnggung.

Diruangan komen video itu dipenuhi dengan komen berbaur luc4h terutama daripada netizen lelaki selain ada juga yang meluahkan rasa kurang senang dengan video tersebut.

Dalam pada itu, bekas pengacara Gempak TV ini mengakui kesil4pannya yang mencari masal4h sendiri sehingga dikec4m netizen.

“Sal4h tetap sal4h… tak boleh la nak cakap pakai ketat itu betul. Saya pun tahu tak boleh nak tegakkan benang yang basah. Saya pun tak ada nak cakap pakai seksi itu betul.

“Sal4h saya sendiri gatal nak komen kan… jadi padan la muka,” katanya lagi.

Dalam pada itu, pernah DITUDUH sebagai ‘artis murah’, pelakon Riena Diana enggan melatah sebaliknya dia memilih untuk menyekat mesej diterima daripada individu tidak dikenali itu.

Riena atau nama sebenarnya Nur Qamarina Diana Zulreal, 25, berkata dia lebih hairan apabila individu berkenaan memiliki nombor telefon peribadinya bagi menghantar mesej negatif tersebut.

“Tak tahu siapa yang sebarkan nombor saya dan siapa yang melakukan ini… mestilah individu itu bukan dalam kalangan saya. Kalau saya kenal, saya patut elakkan siapa pun dia kan?

Untitled design (1)

Riena terima mesej dari individu tak dikenali.

“Sebab sekarang ni saya hanya fokus karier bahkan hubungan saya pun saya rasa dah kurangkan dah… tak macam dulu!

“Tak tahulah siapa yang mesej, rasa nak dedah nombor itu, I pun dah block,” katanya kepada mStar.

Riena yang terkenal dengan watak Lailer dalam drama Kampung People ini mengakui tidak boleh menghalang orang lain untuk bercakap mengenai dirinya meskipun ada masa dia turut terkesan dengan kata-kata mereka.

“Tak apalah nak cakap kita artis murah pun, yang penting kita tahu diri kita sebab orang boleh cakap macam-macam fasal diri kita. Tak boleh juga nak halang bercakap!

“Kadang-kadang terasa juga orang cakap macam tu dekat kita, tapi konsepnya senang! Saya memang tak boleh stress-stress, jadi sesiapa yang bagi saya stress lama saya jauhkan diri. Sebab kita tahu had kita kan.

“Tipu kalau tak fikirkan, tapi saya akan cuba untuk tidak memikirkannya sebab nanti akan makan diri sendiri. Artis murah pun murah la! Sebab murah ramai la nak ambik saya berlakonkan?” katanya lagi.

Dalam pada itu, Riena berkata dia memilih untuk mengabaikan individu berfikiran negatif sebegitu.

“Persoalannya siapa gerangan itu? Saya pun tak tahu, kadang-kadang budak-budak boleh jadi juga. Setengah orang terlalu kurang ajar bila bercakap, kalau tak suka jangan sampai cakap macam tu. Apa besar sangat ke saya buat sampai nak kurang ajar macam tu.

Kadang-kadang kita buat baik orang tak nampak, yang jahat tu orang ingat selamanya… tapi biasalah kehidupan, orang yang suka kita pun ada dan orang yang benci kita pun ada. Minta jauh sajalah dari orang macam ni.

“Tapi sebagai pengajaran jangan layan orang macam ni. Orang macam ni sick dan patut jauhkan diri,” jelasnya.

Sumber: mstar/gempak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *