Hiburan

Kemain ‘Belanja’ Sekarang! Riena Diana Akhirnya Bersuara Pasal Gambar S3ksi, Ini Dia Beritahu Buat Ramai Terkejut!!

PENAMPILAN pelakon Riena Diana ketika menyambut perayaan tahun baharu 2023 menjadi perhatian ramai apabila pemakaiannya dikatakan menjolok mata.

Ramai m3mbuat t3lahan p3rubahan f3sy3n Ri3na s3bagai satu b3ntuk m3mb3rontak s3l3pas p3rcintaannya d3ngan j3jaka dik3nali s3bagai Nik Afiq b3rakhir d3ngan p3rpisahan.

M3nj3laskan p3rkara itu, Ri3na atau Nur Qamarina Diana Zulr3al, 25, b3rkata, dia s3b3narnya m3mang b3rim3j s3ksi s3jak dahulu cuma tidak t3rlalu b3rkongsi gaya p3makaiannya di m3dia sosial untuk tatapan ramai.

Penampilan seksi Riena pada malam Tahun Baharu dikecam peminat.

“Tiada kena mengena dengan kisah cinta, saya yang pilih untuk tidak berkongsi kerana jarang tunjuk kehidupan peribadi dan pemakaian saya kepada pengikut, mungkin disebabkan itu orang terkejut tengok saya pakai macam itu.

“Sebelum ini bantai sahaja, baju lebih s3ksi pun pernah saya pakai cuma saya tak kongsi di media sosial,” katanya kepada mStar.

Dalam pada itu, Riena berkata, dia tidak mengambil hati tentang komen dan kecaman diterima malah bersyukur apabila peminat masih lagi mengambil berat tentang keadaan dirinya.

Biodata Riena Diana, Pelakon Drama Nur 2 | Iluminasi

Sebaliknya kata pelakon drama Kampung People itu, dia mengalu-alukan netizen berhenti mengikuti dia di laman sosial sekiranya tidak selesa melihat cara pemakaian dan kehidupan dipaparkan.

Saya b3rsyukur masih ada lagi orang b3rcakap fasal saya dan saya bol3h hadap k3caman ini.

“Saya tak marah orang yang k3cam saya… saya t3rima d3ngan hati t3rbuka. Kalau orang t3gur, maknanya orang sayang pada diri saya.

“Pada orang yang tak selesa dengan cara saya berpakaian dan apa saya kongsi di media sosial… saya alu-alukan untuk unfollow saya.

“Saya bersyukur masih ada lagi orang bercakap fasal saya dan saya boleh hadap kecaman ini,” katanya lagi.

Riena sedia terima kecaman dari peminat.

Jelasnya, dia mahu menjadi diri sendiri sekali gus tidak mahu menipu peminat dengan memaparkan perkara tidak benar tentang dirinya di media sosial.

Tambahnya, keluarganya juga tiada masalah dengan penampilan dia malah terus mendoakan kejayaannya dalam industri seni.

“Tahun ini saya nak tunjuk apa sahaja yang saya nak tapi itu bukan bermaksud netizen boleh cakap macam-macam fasal saya,” ujarnya.

Menjengah ke ruangan komen, hantaran pelakon yang popular dengan drama Kampung People itu mula dibanjiri pelbagai persepsi dan kec4man daripada netizen. Mana tidaknya pakaian yang dipakai agak s3ksi daripada biasa.

Rata-rata daripada mereka tidak menyangka Riena akan berpenampilan sedemikian rupa lantas menyindirnya.

“Terima kasih Riena sebab ‘belanja.

“Tahun baharu, mata aku dah ke lain.

“Lain macam azam tahun baharu dia. Semakin seksi!

“Tunjuk boobs pula dah,” komen mereka.

Knpe lailer mkin seksi skg. Jd bdk comel aje cm dlu kn bgus 

 

 

Aku rasa dh leh unfollow dh. Bawa negative culture utk generasi baru. Moga dijauhkan dari bala, nau’zubillah min zallik

 

 

 

Makin tak senonoh pula jadinya. Berlakon tak seberapa tp dosa yg dikumpul. Lepas tu netizen kecam terus sakit mental..artis mmg selalu mcm tu ke

 

 

 

 

Kt luar pakai tudung lailer, kalau seksi2 ni pakai kt rumah, lg2 tggu anta jd isteri ana bru bole pakai seksi mcm ni kt umh. Senang Ana bole ratah2 anta

 

 

 

Terdahulu, Riena mengesahkan hubungan dengan kekasihnya, Nik Afiq telah terlerai selepas empat tahun menyulam cinta.

Bagaimanapun, bekas penyampai radio Hot FM itu enggan berkongsi mengenai punca kehancuran hubungan mereka.

Sedikit info Riena Diana.

Nur Qamarina Diana Zulreal (lahir 3 September 1997) merupakan seorang pelakon, pengacara dan penyampai radio wanita Malaysia. Beliau merupakan finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017 dan telah berlakon dalam beberapa drama yang kebanyakannya terbitan TV3.

Kerjaya Riena Diana dalam bidang lakonan bermula selepas beliau menjadi salah seorang finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017. Selepas DFKL 2017 tamat, Riena ditawarkan berlakon dalam drama Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin dibintangi oleh Raysha Rizrose, Azrel Ismail dan Idris Khan, yang merupakan drama pertama lakonannya. Riena berlakon dengan dua saluran, TV3 dan TV Okey.

Kami Tak Putus Cinta!” Riena Diana 'Lailer' Perjelas Isu Sudah Lama Tak Kongsi Foto Kekasih Hati Di Instagram

Beliau mula menjadi bualan peminat setelah menjayakan watak Dr. Qhadeeja dalam drama Nur yang dibintangi oleh Amyra Rosli. Selain itu, beliau turut berlakon dalam drama Cinta Lemon Madu sebagai Aisyah.

Kejayaan Riena hadir apabila beliau menjadi salah seorang pelakon utama drama Kampung People di mana beliau memegang watak gadis kaya bimbo, Laila. Beliau berkongsi bahawa “Ramai tidak sangka saya boleh membawakan watak komedi, malah saya menerima pelbagai maklum balas positif sejak drama itu disiarkan”.

0 Riena Diana ideas

Riena kemudian memulakan kerjaya sebagai pengacara dengan mengacarakan rancangan Gempak TV di Astro Ria, kemudian diikuti oleh By The Sea di TV3

Sumber BOOM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button